JIRAN TETANGGA

Friday, April 16, 2010

aku yg kembang

****** aina cinta abu zuhair ******
YESTERDAY : gaduh gile2
TODAY : konon wat tak tau kat aku
TOMORROW : die wat suprise..ajak dating, walhal die skrg ngan dlm cuti
semester. kesian "ABG ABU"..jauh dtg semata2 utk aku.
ni la yg aku syg die n bertambah sayang.. ye aku akui aku mula jatuh cinta kerana cara die menyintai aku.. hehehhe..
"ya allah kau panjangkan jodoh kami, seperti mana kau satukan adam dan hawa..
kau jauhkan kami daripada godaan syaitan n kau kuatkan hati kami agar redha dengan ketentuan mu...amin Ya-Rabbalalamin"
kami suka sgt gaduh..gaduh..gaduh..n gaduh.. sbb die manja, sukakan perhatian, sentiasa mesej.. kadang2 gaduh bende tak masuk akal... takpe la, biar ape2 pun aku tetap cinta die..
tomorow, tinggal la roomate n housemate aku seketika semasa aku di luar daerah..
hehehhe... jgn nakal2 ye kwn2..


4 comments:

Safiah Ibrahim said...

moga kekal selamanya

Anonymous said...

ololo, so sweet.......
jln lek lok.

2R said...

ewah3 tomey nye nurul aina n abu zuhair itu..smoga jodoh kalian berpanjangan ye ;p

AfhamFahmy said...

sweetnye :D